onsdag 31 mars 2010

Första kvartalet 2010

Här kommer en liten summering av de böcker jag läst under det första kvartalet 2010.

- Aldrig fucka upp/Jens Lapidus
- När du gör som jag vill/Henrik Fexelius
- Det lömska nätet/Helene Tursten
- Må döden sova/Anna Jansson
- Luftslott/Sheila O'Flanagan
- Drömliv/K.Ingmarsson och K.Nordlander
- Malin och Henrik/D.Rudberg och D.Möllberg
- Lingon och lust/E.Swedenmark och A.Wennström
- Min bästa väns dotter/Dorothy Koomson
- Den sista föreläsningen/Randy Pausch
- Systerskap/Katerina Janouch
- Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva/Ann Heberlein
- Nästa sak på min lista/Jill Smolinski
- Mina hemligheter/Sophie Kinsella
- Gåva från havet/Anne Morrow Lindbergh
- Den man älskar/Emilie Giffin
- Anonyma skoälskares klubb/Beth Harbison
- Elsas mode/Sofi Fahrman
- Presidentens hustru/Curtis Sittenfeld

19 böcker och då har jag inte tagit med vissa fackböcker. Jag är ganska nöjd med min läsning och hoppas att läslusten håller i sig!

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Jag ser att du läst flera härliga böcker! Vad kul!

Jag hoppas du får en påsk med mer härlig läsning!

Boklusen sa...

Tack detsamma!