söndag 28 november 2010

Kryssa inte utan mig


I boken Kryssa inte utan mig går Heidi Rovén igenom grunderna för en kryssningsresa. Varför ska man kryssa? Hur väljer man rätt kryssning? Vilka olika kryssningskoncept finns det? Hur funkar det ombord? Vilka aktiviteter finns det?

På baksidan av boken står det att Kryssa inte utan mig är den perfekta guiden för kryssningsnovisen. Boken går igenom de vanligaste funderingarna inför en kryssning. Jag skulle dock vilja gå ännu lite till på djupet och har en del funderingar som boken inte svarar på. Däremot blir jag väldigt sugen på att kryssa. Tänk så härligt, att vakna upp på nya spännande platser varje morgon, god mat och många aktiviteter. Vilken semester!

4 kommentarer:

klok som en bok sa...

Jag tänker att jag ska kryssa runt som en galning när jag blir pensionär. Eller kanske gärna innan dess:-)

Boktokig Eva Boström sa...

Vet du om Simona Ahrnstedt håller på med en bok till?

Boktokig Eva Boström sa...

Tack förresten för den snälla kommentaren. Den värmde! :)

Massagen var underbar!!!

Boklusen sa...

Till klok som en bok: Jag vet inte hur gammal du är, men jag tror inte att man ska skjuta upp allt till pensionsåldern;)!

Till boktokig: Vad kul att Simona skriver på nästa bok! Den ser jag fram emot!