torsdag 3 februari 2011

Längtar efter tidningar...

Just nu längtar jag efter lite nya fräscha tidningar. Igår var jag hos tandläkaren och där delade de ut gamla tidningar till de som ville ha. Jag tog med mig två nummer av Femina från 2010. Men det var ju inget nytt... Idag efter jobbet åkte jag till affären och på väg till kassan stod jag vid tidningshyllan och spanade. Hm, inget nytt roligt där heller. Men se, när jag kom hem hade det kommit två nya tidningar i brevlådan idag. Damernas värld och Iform. Så nu har jag lite nytt att läsa framför tv:n och braskaminen i kväll:)!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Mysigt! Jag tycker att det är riktig vardagslyx att få sätta sig ner i lugn och ro med en kopp te och en tidning. Jag köpte Amelia för första gången i förra veckan och den gillade jag verkligen :)

Boklusen sa...

Ja, Amelia är bra. Jag har prenumererat på den under många år, men nu har jag storasyster Tara i stället!