torsdag 2 juni 2011

Jag vägrar dö nyfiken


Babben Larssons biografi Jag vägrar dö nyfiken är en intressant, tänkvärd och samtidigt rolig bok. Hon blandar livets olika sorge- och glädjeämnen och spekulerar hej vilt med dem på ett bra sätt. Jag tyckte mycket om boken och skulle kunna tänka mig en till biografi av Babben så småningom. Jag slås av hur vanlig Babben är, som vilken "Svensson" som helst samtidigt som hon är underhållande som få.
Jag gillade Babbens show mycket när den var på tv. Jag tycker att Babben mötte sina gäster på ett roligt och intressant sätt. Så jag hoppas på det kommer mer av Babben framöver!

Betyg: 4

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Boklusen.
Ville bara tacka dig för ett väldigt bra boktips nämligen "En flicka som kallas Alice". Oj vilken bra bok även om jag förstod hur den skulle sluta. Stort tack!
Nu ska jag kolla vad jag ska låna för bok härnäst!

Boklusen sa...

Kul att du gillade den!!