lördag 13 augusti 2011

Denises nya

Jag kan inte hålla mig. Nu har jag knappat hem Denise Rudbergs kommande bok som släppts till förhandsbeställning. Hennes andra bok i elegant crime-serien.

Jag vet att jag kommer att sluka den i ett svep och borde därför låna den på biblan i stället, men jag kan inte vänta tills jag får den. Jag måste ha den så snart den kommer ut!!! Och böcker är ju så mycket billigare på nätet än i bokhandeln så jag sparar ju en del pengar också på alla böcker jag skickar efter, visst?

4 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Absolut! Det klart du ska ha din bok när den kommer ut! När man längtar efter böcker så tycker jag man ska köpa dem!

Boklusen sa...

Tack för ditt stöd:)!

Millas Hälsoblogg sa...

Vad heter den? gillar skarpt Denise böcker.

Boklusen sa...

Den nya boken heter Två gånger är en vana och släpps i början av september.