lördag 26 maj 2012

Livsfarlig utsikt

För en tid sedan ringde bokklubben Fenix och ville erbjuda mig en gratis bok ur deras nystartade bokklubb och det säger man ju inte nej till:)! Jag fick boken Livsfarlig utsikt av Nora Roberts.

Jag hade inte så höga förväntningar, men fångades direkt av boken och hade svårt att släppa den. Varje gång jag lade ifrån mig den så såg jag fram emot nästa lässtund och det är ju underbart!

Livsfarlig utsikt handlar om Reece Gilmore som lämnat Boston efter att ha varit med om en allvarlig händelse. Hon bilar runt och hamnar till slut i den lilla orten Angel's Fist i Wyoming. Hon faller direkt för platsen och får jobb som kock på en restaurang. Efter en kort tid ser Reece ett par som grälar och hur mannen tar stryptag om kvinnan. Reece kontaktar naturligtvis polisen. Ganska snart därefter händer det konstiga saker runt henne, men Reece tvivlar på sig själv och tror att det är hon själv som gör det utan att hon vet om det.

Helt klart spännande och läsvärd bok om man vill ha lite lättsam underhållning!

Betyg: 4

1 kommentar:

Carro sa...

Denna godbit väntar på mig i bokhyllan :) Ser fram emot att läsa den !