söndag 1 juli 2012

Från ena deckaren till den andra

På bokus pockettopp har det skett ett tronbyte. Från en deckardrottning till en deckarkung. Nu ligger Johan Theorin på första plats med Sankta Psyko. Nån som läst den? Jag har fått för mig att den är olustig och kuslig. Kanske inget för mig?

På den inbundna listan ligger en e-bok på första plats. Knepigt. Cecilia Gyllenhammars Stäpplöperskan. Det är en e-bok som säljs för ett väldigt bra pris. Jag har läst Cecilia Gyllenhammars första bok och kanske skulle denna andra också vara intressant att läsa?

På pockettoppen för faktaböcker ligger en bok om löpning på första plats, Born to run: jakten på löpningens själ av Christopher McDougall. Det kanske är bra läsning för inspiration.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

I mitt tycke är Sankta Psyko det bästa Theorin skrivit sedan Skumtimmen :)

Boklusen sa...

Oj, då måste jag läsa den!!