lördag 18 augusti 2012

Sommarpratarna

Jag har ojat mig lite över att jag inte hunnit lyssna på så många sommarpratare i år, endast två rättare sagt, fram till igår. Då tog jag tjuren i hornen och målade staketet och för att gilla arbetet lite mer så lyssnade jag på sommarpratarna. Många blev det!

- Martina Haag
- Klara Zimmergren*
- Emma Wiklund
- Petter Stordalen*
- Heidi Andersson
- Christer Björkman

Sedan tidigare har jag lyssnat på:
- Anja Person*
- Daniel Ek

De jag satt * efter kan jag särskilt rekommendera! Om vädret står på min sida blir det mer målning i morgon och då ska jag lyssna mer.

4 kommentarer:

Nilmas Bokhylla sa...

Har inte lyssnat på någon, trots att jag hade bestämt mig för det :/

Boklusen sa...

Det är tur att de ligger kvar länge på nätet så att man kan lyssna!

Millas Hälsoblogg sa...

Jag har inte heller lyssnat på så många som jag tänkt. Men det finns ju kvar att lyssna på ett annat tillfälle. Jag har lyssnat på David He..och surdegsbagaren vad han nu heter. Båda var riktigt bra :)

Boklusen sa...

Tack för tips Milla!