tisdag 23 oktober 2012

Över 1000 inlägg

För ett par veckor sedan skrev jag mitt 1000:e inlägg. Snart har jag haft den här bokbloggen i tre år och jag gillar fortfarande att skriva om mitt läsande även om det finns stunder då jag känner att jag skulle kunna lägga ner bloggen. Stunder av stress och frustration. Men för det mesta är det stunder av glädje som tur är. Jag får mycket inspiration av andra bokbloggare och gillar när det skrivs kommentarer på mina inlägg. Jag minns mycket mer av mitt eget läsande numera när jag skriver lite om boken efteråt. Att bloggen är min egen bokdagbok är det viktigaste för mig!

5 kommentarer:

Erika sa...

Grattis vad häftigt! Jag håller med dig visst är bloggandet en bra läsdagbok.

Malin sa...

Grattis! :)

Sincerely Johanna sa...

Grattis och hurra för Boklusen!

bloggbohemen sa...

Grattis! Gillar din blogg!

Boklusen sa...

Tack snälla ni!