söndag 22 december 2013

Punkter på en söndag

  • Jag har tjuvlånat 438 dagar (Schibbye, Persson) av min man. Han fick den i farsdagspresent, men nu har jag börjat på den. Svår att släppa...
  • Jag packar böcker inför julen just nu. Laddar upp med mååånga, i fall om att. 
  • Mycket tidningar blir det just nu också för mig. Ligger liksom efter med en hel drös. Det har varit så mycket annat sista tiden. 
  •  Blir väldigt inspirerad att ta itu med min garderob när jag läser Susanne Histrups blogg. Så mycket fint hon har och så fint hon matchar allt. Är oerhört feg när det gäller klädseln inser jag. 
  • Igår var jag på biblioteket och lånade en matbok av Sanna Ehdin. Den kanske kan inspirera mig till nyttigt leverne efter jul och nyår. Man kan ju hoppas!
  •  Nej, nu måste jag fortsätta packa. Adios amigos!

1 kommentar:

Boktokig Eva Boström sa...

Hoppas du får en trevlig jul!