lördag 21 december 2013

Rosamunde Pilcher

En mysig roman så här i juletid är Rosamunde Pilchers Midvinter. Jag var in på bokus och Adlibris nyss för att se över hennes utgivning och vet ni, alla hennes böcker var slut på svenska. Det känns lite sorgligt. Jag har tyckt så mycket om hennes böcker och har i och för sig de flesta i bokhyllan, men ändå.
OM ni inte har läst hennes böcker och vill ha lite härlig feelgood-litteratur som utspelas endera i mysiga Cornwall eller i Skottland så kan jag verkligen rekommendera dem! Önskar nästan att jag hade dem olästa...

4 kommentarer:

Anonym sa...

dem måste jag absolut läsa! jag som bor i Skottland! tack för tipset!!

Anonym sa...

Har du varit i Cornwall? Magiskt.

Boklusen sa...

Åh, vad trevligt att bo i Skottland! Vill absolut resa dit någon gång.

Boklusen sa...

Nej, jag har tyvärr inte varit i Cornwall, men vill gärna resa dit.