torsdag 23 januari 2014

Senaste...

Nu var det länge sedan jag svarade på någon enkät. Denna hittade jag hos Bloggbohemen.


Senaste ...
boken du läste ut: Förr eller senare exploderar jag av John Green.

boken du påbörjade: Allt för dig av Sheila O'Flanagan.

bokbeställningen: Tango för vilsna själar av Lucy Dillon. Åh vad jag längtar tills jag börjar med den! Fast just nu blir jag glad bara av att se den:).

bibliotekslånet: Minns inte vilken, men det var nog någon kokbok.

serien du blev nyfiken på: Jag ser sällan serier. Kan Melodifestivalen stå för att vara en slags serie? Den ser jag fram emot tillsammans med god mat och familjen samlad i soffan.

filmen du såg: Wallanders Sveket. Ser fram emot nästa del i serien!

filmen du blev nyfiken på: Twelve years of slave. Borde ta mig till en biograf och se den! Jag är alldeles för sällan på bio. Suck...

boken du dreglade efter: Det är Tango för vilsna själar och jag hoppas verkligen inte att jag blir besviken.

1 kommentar:

bloggbohemen sa...

Här är en till som älskar "Mello"!