söndag 2 februari 2014

Tankar på en söndag...


  • Jag har börjat läsa Lucy Dillons senaste bok Tango för vilsna själar, men av någon outgrundlig anledning går det långsamt. Alldeles för långsamt. Jag gör andra saker helt enkelt i stället. Något läsande blir det knapp. 
  • Idag har jag bakat kanelbullar. Det var evigheter sedan och det kändes som om jag dankat av mig lite. Men de blev mycket goda och härligt att fylla frysen med kanelbullar. 
  • Tänk att solen kom hit idag! Jag kommer knappt ihåg när jag såg den senast. Ett ljuvligt vårväder har det varit idag och jag skyndade mig ut på en promenad för att hinna njuta av solen. Vem vet när den kommer på besök nästa gång?
  • Funderar på semesterresa. Googlar lite här, googlar lite där. Tänk att det ska vara så svårt?!
  • Nej, i stället för att skriva här ska jag sätta mig i soffan och fortsätta med boken i stället. Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer: