söndag 16 mars 2014

Punkter på en söndag



  • Åh, så härligt med vår! Att det är vår ovanligt tidigt fick jag påminna mig om idag när jag var ute i trädgården och "letade" efter några växter. Jag har rensat och fixat lite ute och det är roligt att få fint ute igen. 
  • Jag som började med Sudoku ljusår efter alla andra, har nu kommit in i ett riktigt flow. Jag får begränsa mig, då jag kan bli riktigt biten och bara ska fortsätta och fortsätta. Till ingen nytta och jag vill egentligen hellre lägga den tiden på en bok. 
  • Igårkväll såg vi film för första gången på länge, en dramafilm. Återkommer med mina tankar om den senare i veckan. Men bra var den!
  •  Jag har börjat läsa en ny e-bok i paddan. Kristin Emilssons Äta kakan och ha den kvar. 

Ha en skön söndagskväll!

2 kommentarer:

klok som en bok sa...

Sudoku är verkligen beroendeframkallande! Jag höll på med det för många år sedan och blev helt besatt:)

Boklusen sa...

Jag ska nog sluta med det nu:)!