söndag 30 mars 2014

Punkter på en söndag



  • Åh, vad härligt att solen skiner på oss hela helgen! Jag blir så glad och lycklig av solen. Jag har verkligen saknat den i vinter. Hoppas att den hänger med ett tag till!
  • Igår började jag se filmen About time. Det är många som gillar den, men jag stängde av den efter 45 min. Alldeles för seg och intetsägande. Synd för jag var riktigt filmsugen! Jag får spana efter fler bra filmer!
  • Jag har läst ut boken om Bricken och även en bok till, så nu är jag i fasen att välja en ny bok att börja läsa i. Jag får nog ta Kvinnan som gick till sängs i ett år. Jag har lånat den på biblioteket och det är väl bäst att jag börjar läsa den innan den ska lämnas tillbaka. 
  • Tidningar, tidningar, tidningar... Älskar att läsa tidningar!
  • I kväll ska jag på teater. Det ska bli riktigt trevligt! Det var väldigt länge sedan jag var på något sådant. 

Ha en riktigt härlig söndag!


Inga kommentarer: