söndag 27 juli 2014

Punkter på en söndag...

  •   Trots solväder så blir det inte mycket läst för mig. 30 grader varmt ute gör att orken att läsa bara tryter... Hur ser det ut för er? 
  • Förutom ett antal böcker att läsa har jag även en bunt tidningar, som också för ovanlighetens skull ligger på hög. Förutom egenhändigt inköpta har jag fått en hög av en god vän. Så trevligt med tidningar på hög! Älskar tidningar...
  •  På tal om tidningar, jag har svårt att tänka mig att läsa fina magasin som e-tidning. Det är en särskild känsla att bläddra och vika ihop tidningen där man avslutar just nu. Dagstidning som e-tidning kan jag tänka mig, men inte magasin.
Nej, dessa punkter blev inte mycket av värde. Återkommer med fler punkter en annan gång. Kanske blir de mer innehållsrika? Nu går jag ut och njuter av solen i stället:)!

2 kommentarer:

boksnoken sa...

Jag läser en del, men passar också på att umgås med familjen och vänner. Har läst 5 eller 6 böcker under våra tre semesterveckor i hemstaden (en vecka kvar).

Boklusen sa...

Det låter som att du hinner läsa en del ändå! Viktigast under semestern är ändå att umgås med nära och kära! Ha en fortsatt skön ledighet!