tisdag 26 augusti 2014

Utlottning

Nu var det evigheter sedan jag hade en utlottning på bloggen, men nu är det dags. Jag har fått ett ex av Marita Conlon-McKennas Kockskola för ensamma hjärtan av Norstedts då de lånat ett omdöme från mina tankar kring boken, som nu står på baksidan av pocketen.

"Det är mycket god mat, många trevliga människor och många goda tankar. En feelgood-bok. Vad mer behöver man egentligen?"

Vill du att jag skickar dig detta ex? För att vara med i utlottningen vill jag att du:
1. Skriver ditt bästa feelgoodtips för hösten här i kommentarsfältet.
2. Skriver om tävlingen på din blogg (om du har någon) och länkar till mig.

En bonusgrej, som inte är med i tävlingen, men som jag skulle bli glad över, är ditt bästa feelgood-boktips.

Nästa vecka, tisdagen den 2/9 drar jag den lyckliga vinnaren.

Inga kommentarer: