söndag 16 november 2014

Punkter på en söndag...

  • Söndag igen. Veckorna och helgerna går fort. Idag har jag varit ute och joggat med min dotter. Alltid roligt. Jag får njuta av att få följa med och att jag hittills hänger med i tempot. 
  • Julen börjar göra intrång i min hjärna. Vad som ska hinnas med att fixas inför julen, både vad gäller städning (olika projekt jag tänkt genomföra under hösten, men snart är ju hösten slut) och förberedelser av godsaker/mat. Och planering/inköp av julklappar. Alltid lika svårt.
  • Jag har flera jultidningar som ligger och väntar på mig. ÄLSKAR jultidningar med både mat och inredning. Bästa tiden på året vad gäller tidningar och ändå älskar jag ju alltid tidningar...
  • Nej, dags att ta itu med lite fönsterputsning så jag hinner läsa lite senare i dag också. 

Ha en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer: