söndag 11 januari 2015

Punkter på en söndag...

  • Här är det riktigt isigt idag. Jag tog mig en promenad under förmiddagen och fick verkligen akta mig för att halka omkull. Kanske icebugs vore nåt ändå? Har tänkt på det flera gånger. 
  • Idag har jag bakat skrädmjölskaka. Det är så gott! Vi ska fika den om en liten stund.  Att rekommendera! Helgfika är ju så mysigt!
  • Läsningen har gått på stiltje ett tag. Häromdagen lånade jag Steffo Törnqvists senaste bok på biblioteket, så den väntar på mig här. Sedan är jag sugen att läsa Malalas bok. Hm. Det finns så mycket att läsa! 
  • På TV gillar jag Stjärnorna på slottet just nu. Gårdagens program med Özz Nujen kan jag verkligen rekommendera. Med ett så aktuellt tema denna vecka också, visserligen en slump, men ändå. 
 Ha en härlig söndagseftermiddag och kväll!

Inga kommentarer: