söndag 1 februari 2015

Punkter på en söndag...

  • Åh, vad det snöar! Nu är det verklig vinter där jag bor. Vitt och vackert! Vintern är inte min favoritårstid, men jag försöker njuta av alla årstider och ska det ändå vara vinter så tycker jag om när det är snö.
  • Igår började jag läsa Hundra omistliga ting. Jag har inte hunnit så långt ännu, men mysfaktorn är på. Härligt! Jag längtar efter att få läsa igen. Kanske i eftermiddag?
  • En annan sak jag läst i helgen är tidningen Allt i hemmet. Jag blev så sugen att läsa om inredning så jag tog mig en extra promenad till affären i fredags och köpte den. Fast när jag läser så tänker jag att det var ett onödigt inköp på ett vis, numera får man så mycket inspiration via alla bloggar och instagram. 
  • Nu ska jag gå ut och ta mig en långpromenad tillsammans med en god vän. Vi har inte setts på länge på grund av olika orsaker, så det ska bli riktigt trevligt. 
Ha en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer: