söndag 10 maj 2015

Punkter på en söndag...

  • Regn, regn, regn... Det är vädret hos mig idag. Ett riktigt läsväder egentligen, så jag hoppas att jag kan få till en stund. Fast det är lite andra "måsten" idag, trots vädret. 
  • Jag har börjat läsa Marita Conlon-McKennas nya bok Den glömda rosenträdgården. Har bara läst något kapitel, men den verkar mysig. Fortsättning följer:)
  • Längtar efter lite nya tidningar. Jag har varit och kikat på affären, men hittar inget som jag vill läsa. De nya numren borde komma den närmaste veckan eller veckan därpå. Älskar magasin! Lyxigt och avkopplande!
  • Insåg nu på morgonen att vårt förråd av bröd i frysen gapar tomt. Inte bra. Så vad jag borde göra i eftermiddag är att baka matbröd. Jag köper en del matbröd också, men jag tycker att det är dyrt och att hembakat är godare. 

Ha en fin söndag! Hoppas att solen skiner på er!

Inga kommentarer: