söndag 23 augusti 2015

Sommarens...

(bild från sydsvenskan.se)
Inspirerad av What you Readin? kör jag en liten enkät över sommaren.


Sommarens…
Bästa bok: En förtrollad ö av Nora Roberts. Har läst väldigt många ordinära böcker i sommar. Ingen som tagit mig med storm. Tyvärr...
Tv: Ernst program. Har inte sett dem på ett par år, men i sommar har jag upplevt det som riktigt mysigt.

Bästa dag: Oj, så svårt. Jag har haft många fina dagar i sommar. Semester med familjen är alltid "bästa".
Projekt: Röjning av barnens garderober.
Skönhetsupplevelse: Har jag haft någon? Missat den tror jag.
Ny bekantskap: Sicilien. Så vackert!
Lärdom: McDonalds serverar inte frukost vid 5-tiden på morgonen. Då kan man bara köpa hamburgare. Konstigt men sant.
Kulturupplevelse: Måste bli sommarpratarna och de sista filmerna av Wallander. Så mycket annat har det inte blivit i sommar. 



2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Röja garderober är projekt som borde gjorts hos mig... Får bli ett höstlovsprojekt tror jag.

bloggbohemen sa...

Sicilien skulle jag också vilja åka till någongång! (Kunde förstås inte låta bli att svara på enkäten!)