fredag 23 oktober 2015

Äntligen fredag!

Åh, så härligt! Nu är det helg. Jag tycker att veckorna brukar swisha förbi, men den här veckan har känts lång. Tack för att ni tittat förbi här på bloggen trots att inläggen varit få! Men jag ser på besöksstatistiken att ni finns ändå. Så nu ska det bli bättre fart här! Från och med nu, normal fart igen!

Vad läser ni nu? Jag har precis läst ut Äppelgårdens hemlighet. Mina tankar om den kommer så småningom. Har lite annat som står i kö först. Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska ta itu med. Jag har ett rec.ex som väntar plus att vår bokklubbsbok behöver börjas läsas. Kanske måste det bli den först?!

Ha en riktigt skön fredagskväll!

1 kommentar:

Louise sa...

Håller med om att veckan har känts lång - underbart att det äntligen är helg :)