onsdag 14 oktober 2015

Årets utmaningar - lite dåligt läge liksom

Inför 2015 så tänkte jag till lite i ett inlägg kring utmaningar när det gäller min läsning. Häromdagen tittade jag tillbaka på det och man kan ju lugnt säga att jag ligger lite risigt till. Om det vore lite "go" i mig så skulle jag ta tag i det.

Som jag är när det gäller min läsning (lustläsare, läser det jag känner för för stunden) så ser det inte bra ut. Antagligen kommer jag på nyårsaftonen att sitta där och säga samma saker inför 2016. Hur går det för er? Är ni i fas med era mål?

2 kommentarer:

bloggbohemen sa...

Tack och lov har jag tagit på mig väldigt få utmaningar i år så inget att ligga efter med. Fast ... det där med rec.exen som jag skulle bli bättre på att läsa till recensionsdatumen går det ju riktigt dåligt med ...

Boklusen sa...

Det där med utmaningar ska man passa sig för... Ska komma ihåg det till nyår, när året känns sååå långt och det är mycket man vill.