söndag 1 november 2015

Punkter på en söndag...

  • Trött och seg känner jag mig denna söndag, men ändå glad då vi haft en fin helg med familj och vänner. Halloween känns ändå som en festlighet som piggar upp oss i hösten!
  • Häromdagen började jag läsa Champagne på skånska, återkommer med mina tankar om den då jag läst ut den. 
  • Flera julnummer av mina favorittidningar har kommit och ligger i en hög och väntar. Jag har inte haft rätt stämning för dem ännu, men jag tror att det börjar komma nu när höstlovet är avklarat. Nu är det full fart mot julen!
  • I övrigt har det inte blivit mycket läsning denna helg utan mest matlagning. Men idag blir det bara rester hela dagen. Känns fint det också!
Ha en skön söndag!

2 kommentarer:

Mia Eggimann sa...

Jag tänkte köpa Vi läser men har så många böcker att läsa så jag tyckte det var onödigt.

Boklusen sa...

Det var länge sedan jag köpte Vi läser, men det kan ge inspiration och idéer till nya bokinköp!