söndag 15 november 2015

Punkter på en söndag...

  • Köpte dessa två duschtvålar i veckan och testade den röda, cranberry, i morse. Ljuvligt god lukt! Blir något att glädjas åt i duschen i december månad. Mysigt med julutstyrslar även på duschtvålar! 
  • I går läste jag ut Caroline Säfstrands Tiden läker inga sår. Mina tankar om den kommer här på bloggen framöver. 
  • I övrigt har mina tankar börjar fyllas med julen i stället för böcker. Planering och planering. Ska börja fixa i god tid så att jag kan njuta av hela december utan att stressa ihjäl mig. I eftermiddag ska jag göra köttbullarna enligt ett recept i senaste Allt om mat. Hoppas de blir goda!
  • Igårkväll läste jag senaste Lantliv samtidigt som jag hade ett öga på Så mycket bättre. Riktigt fina julreportage! Mysigt nummer!
Ha en fin söndag!
Och förresten, om ni läser idag, vad läser ni då? 
 
Boklusen


Inga kommentarer: