söndag 8 november 2015

Punkter på en söndag...

  • Så då var det söndag igen. Helgerna går alldeles för fort. Jag hinner bara med hälften av vad jag önskade, men så är det väl för alla. Sorgligt men sant. 
  • Fars dag idag. Har ringt till min egen, då vi bor långt ifrån varandra. Men i eftermiddag blir det middag hos svärfar och så har vi naturligtvis uppvaktat barnens far. Roligt med dagar att fira! Vi skulle behöva mer sånt på hösten. Ibland saknar jag amerikanernas Thanksgiving.
  • Just nu läser jag Denise Rudbergs nya bok När klockan slår fem. Gillar hennes böcker och mina tankar om den senaste kommer så småningom. 
  • I övrigt har jag inte läst så mycket i helgen. Det har varit mycket annat på agendan. Har en hel hög med jultidningar som jag hoppas ska börja frossa i strax. Snart kommer känslan av att vilja njuta av att det snart är jul. 
Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer: