söndag 24 januari 2016

Punkter på en söndag...

  • Idag blev det äntligen långfärdsskridskor för mig och det var så härligt. Hoppas det blir några turer till innan vintern är slut!
  • Nu har jag läst ut Katie Ffordes Love Letters. Mina tankar om den kommer så småningom. Mitt läsflyt blev bättre och bättre allt eftersom i boken och till slut tänkte jag inte så mycket på att jag läste på engelska. Ska definitivt läsa fler böcker på engelska. Är någon som har bra tips på härlig feelgood?
  • Snart kommer jag att få Lucy Dillons nya bok hemskickad till mig från bokus. Det ser jag verkligen fram emot! Hoppas på att få till härlig läsning då! Nackdelen är bara att jag borde läsa den långsamt, för att njuta riktigt ordentligt av den...
  • Jag ska ta och välja en ny bok ur min "attläsa-hög" nu. Har inte bestämt mig ännu, så vi får se vad det blir. Kanske borde jag välja någon av böckerna som jag lånat på biblioteket som ligger här hemma. 
Ha en fin söndagskväll!
 

3 kommentarer:

Mrs E sa...

Vanessa Greene skriver härlig feelgood på engelska - hennes böcker är värda att köpa bara för omslagens skull! http://vanessagreene.co.uk/all-books/

Boklusen sa...

Tack för tipset!! Gillade ditt senaste tips så den här ska jag nog också ta tag i framöver.

Mrs E sa...

Kul! Jag har läst The vintage teacup club och the seafront tearooms - båda är jättemysiga!