söndag 3 april 2016

Punkter på en söndag...

  • Veckans misslyckande är definitivt en vegetarisk lasagne som jag tillagade häromdagen. Den blev som en soppa! Mycket vätska... Usch så trist! Det var första gången jag testade att göra det och vem vet om det blir fler gånger. Jag vet vad felet var. För mycket "ingredienser" och för få lasagneplattor. Det fick liksom inte plats. 
  • Igår läste jag ut vår bokklubbsbok Öppnas i händelse av min död. Mina tankar om den kommer längre fram efter bokklubbskvällen. Ibland ändras tankarna om en bok då man diskuterat den, så jag låter den vila. 
  • Jag har redan börjat läsa nästa bok - Det vi inte visste var lycka. Fransk feelgood ska det visst vara. Återkommer med tankar kring den med. 
  • Vad händer annars på kulturkontot i mitt liv då? En film igår kväll, Gunvald. Podd-lyssnande. Nu i veckan blev det en del korta versioner från Framgångspodden. Intressanta intervjuer. 
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: