söndag 28 augusti 2016

Punkter på en söndag...

  • Gissa vad jag gör idag med tanke på bilden ovan? Jo, höststädar garderoben. Vår och höst går jag alltid igenom den och ser över vad som ska bort. Helt plötsligt hamnar vita kläder längst bak och det svarta får en lite mer framträdande plats igen. Om ni behöver inspiration kan jag verkligen rekommendera Säker stil av Ebba K von Sydow och Emilia de Poret. Riktigt rolig och intressant podd har de också!
  • Vad läser jag då? Jo, jag läser fortfarande  Liv av Mikaela Bley. Jag har inte haft så mycket lästid på senaste tiden. Kanske blir jag klar idag?
  • Simona Ahrnstedt har precis släppt en ny bok och då jag varit förtjust i hennes tidigare så hamnade denna precis i en inköpskorg på bokus. Fin höstläsning! Jag köpte även en matbrödsbok. Härligt med lite inspiration!
Ha en skön "sistasöndageniaugusti"!

Inga kommentarer: