söndag 11 september 2016

Punkter på en söndag...

  • Nu längtar jag ut i skogen, så idag ska jag ta på mig joggingskorna och ge mig ut på en runda i skogen. Oftast är jag ute i närheten där jag bor på olika vägar och cykelvägar, men idag blir det skogsluft. Härligt!
  • I helgen har jag läst ut Therese Bohmans Aftonland. Mina tankar om den kommer om några dagar. 
  • Jag har läst ovanligt lite böcker ett tag. Har lockats av tidningar eller inte läst nåt alls. Och det får vara okej så, även om jag längtar efter att slukas av en riktigt bra bok. Det kommer nog...
  • Snart kommer Anna Fredriksson ut med en ny bok, Avskedsfesten. Den ser jag fram emot att läsa. Det kommer så mycket nytt hela tiden så det är svårt att hinna med plus alla redan utgivna böcker som jag har kvar. Ett lyxproblem för en boklus!
  • TV då? Mest slötittande då och då skulle jag vilja säga. Inget wow hittills även om det börjar komma rätt mycket nytt i tv-tablån nu. Jag har fortfarande kvar ett antal avsnitt av säsong 3 på Bron. De ska jag ta och se innan de försvinner från svtplay. 
Ha en riktigt skön söndag!

1 kommentar:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Åh vad skönt det låter med en skogslöptur. Ha en skön söndag!