torsdag 10 november 2016

På sex meters djup

Så har äntligen Denise Rudberg kommit ut med en fortsättning i serien om åklagarsekreterare Marianne Jidhoff - På sex meters djup. Det är en av de böcker som jag beställer direkt den går att förbeställa på bokus och det är en höjdpunkt när boken dimper ner i brevlådan. Tänk så lycklig man kan bli av böcker förresten!!

I På sex meters djup hittas ganska snart en äldre kvinna mördad på ett äldreboende. Marianne Jidhoff, Torsten och Augustin kopplas in och fallet är inte som det ser ut till en början. Som vanligt är boken fylld med spänning, vackra miljöer och god mat. Jag älskar det! Nästa gång jag reser till Stockholm måste jag ta mig till Ejes choklad och köpa sådana där mintpraliner som Marianne älskar. Jag blir ju så nyfiken både på dem och Ejes choklad.

Som vanligt, ett år till nästa bok. Sorgligt, men den som väntar på något gott... Och jag hoppas verkligen att det blir så, du får inte lägga ner serien, Denise!

Inga kommentarer: