söndag 6 november 2016

Punkter på en söndag...

(Bild från Mitt kök - Expressen)
  • I morgon är det kladdkakans dag, men vi ska fira lite i förväg. Jag har precis tagit ut en kladdkaka ur ugnen. Dottern har varit borta i helgen så det blir lite mysigt med kladdkaka som efterrätt idag. Länge sen vi åt det också! Och en kladdkaka tillsammans med en kopp te är liksom aldrig fel...
  • I helgen har jag läst ut Denise Rudbergs senaste bok På sex meters djup. Mina tankar om den kommer lite senare i ett separat inlägg. Så mycket annan läsning har det inte blivit. 
  • Ahhh, som jag skrev i ett tidigare inlägg är det verkligen kris för mig nu vad gäller bokläsning inför nästa bokklubbskväll. Jag måste verkligen komma på en utmaning och genomföra den. Hur svårt kan det vara liksom?
Ha en riktigt skön söndagskväll! 

Inga kommentarer: