måndag 3 juli 2017

Första halvåret - 2017

Ja, då har halva året gått. Det känns som att tiden gått fort, men när jag tittar tillbaka så känns det som en evighet sedan jag läste årets första böcker.

26 stycken böcker jag har läst och det känns färre än vanligt, men så har tiden gått till mycket annat också plus att jag inte tar med faktaböcker som jag läst. Jag känner dock ingen stress utan jag läser när jag vill och vad jag vill. 

Gånglåt - Elin Olofsson
Belgravia - Julian Fellowes
Miraklet på Femte avenyn - Sarah Morgan
Sanning och skvaller - Curtis Sittenfeld
Det kommer alltid en ny himmel - Lori Nelsson Spielman
Hennes nya namn - Elena Ferrante
Att falla - Jane Green
Störst av allt - Malin Persson Giolito
Bettys värld - Marie-Louise Marc
Händig man sökes - Jöns Hellsing
Mat och kärlek i Minnesota - J Ryan Stradal
Jag utan dig - Kelly Rimmer
Det växte ett träd i Brooklyn - Betty Smith
Hemligheter små - Christina Schiller
Häxan - Camilla Läckberg
Delicious, en utsökt roman - Ruth Reichl
Inte för nära - Colleen Oakley
Den röda adressboken - Sofia Lundberg
Den lilla bokhandeln runt hörnet - Jenny Colgan
Och varje morgon blir vägen hem längre och längre - Fredrik Backman
Damkören i Chilbury - Jennifer Ryan
Syndafloder - Kristina Ohlsson
Huset vid havet - Nora Roberts
I morgon kommer jag att sakna dig - Heine Bakkeid
Hemligheternas skafferi - Carolina Säfstrand
Simone - Denise Rudberg

2 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Många böcker i din lista som jag är sugen på att läsa.

bloggbohemen sa...

Det viktigaste är ju inte antalet utan att det man läser är sånt man gillar tänker jag. Det är ju annat som ska hinnas med i livet också. :)