söndag 1 oktober 2017

Punkter på en söndag...

  • ALLA i mitt instagramflöde (nästan i allafall) är i Göteborg på Bokmässan utom jag. Det verkar ha varit underbara dagar och jag skulle såå gärna velat vara där jag med. Kanske jag kan få till det nästa år? Undra om man måste boka boende redan nu??
  • Tja, vad gör man hemma utan bokmässa? Städar garderoben med inspiration av Säker stil-boken, småfixar med allt möjligt, läser alldeles för lite, passar på att vara ute innan regnet kommer. Ungefär så. 
  • Tyvärr är det ju inget på tv, så mitt mål med att se mer på tv eller streama serier går det sådär med. Jag vet ju hur roligt jag tycker att det är när jag hittar nåt bra att se!
  • I helgen har jag läst ut Sophie Barnes andra bok på svenska Farligt nära sanningen. Mina tankar om den kommer till veckan. 
  • Jo, det har jag nog inte berättat. Jag har startat upp Storytel och kört igång med min första bok där. Så nu har jag fullt upp att lyssna på alla mina promenader! Härligt! Jag kan nog gilla detta också när jag vant mig. 
 Ha en riktigt skön söndag!


Inga kommentarer: