onsdag 14 februari 2018

Allt du önskar

Kristin Emilssons nya roman Allt du önskar är den tredje fristående boken om Amanda och Erik. De är nu skilda och försöker bygga upp sina liv på nytt. Amanda har träffat en man, men Erik har det lite knackigare att komma vidare efter äktenskapet med Amanda.

Jag tycker mycket om Allt du önskar och följer gärna med i både Amandas och Eriks liv även om jag faller lite mer för Erik. Han är mer sympatisk och dessutom tycker jag lite synd om honom då det inte vill sig riktigt med något.

Allt du önskar är en fin relationsroman och jag hoppas att Kristin Emilsson håller på och jobbar på nästa bok i serien. Jag är liksom nyfiken och se hur nästa steg i deras liv blir. Eller så var det slut här, men då har vi förhoppningsvis ändå nya böcker av Kristin att se fram emot.

Inga kommentarer: